Klachtenregeling

Klachten

Niet tevreden? Praat er eerst met PrEPzorg over

Binnen PrEPzorg vinden wij het belangrijk om je zo goed mogelijk te helpen. Als je niet tevreden bent of als je vindt dat iets beter kan, laat het dan weten. Je kunt een e-mail sturen naar info@prepzorg.nl, of een bericht sturen via het contactformulier, of een bericht sturen via het Patiëntportaal. Omschrijf je klacht, verbeterpunt of wens zo uitgebreid mogelijk. Verzend alleen persoonsgegevens via het Patiëntportaal, dit in verband met de veiligheid en privacy.

Als je het bij PrEPzorg meldt, dan proberen wij samen je probleem of klacht op te lossen.

Kom je er met PrEPzorg niet uit: klacht indienen bij skge

De klachtenfunctionaris bij skge is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met jou naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen jou en je huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wil je hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.

Stuur je liever je klacht per post? Dan is het belangrijk dat je een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie je een klacht hebt en waarom je niet tevreden bent. Vergeet niet je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. Je kunt je klacht sturen naar:

Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven

Geschilleninstantie

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u op www.skge.nl.

Als u nog vragen heeft aan skge, kunt u bellen naar 088 0229100.

     

    Log in via het Patiëntportaal

    Log in voor het aanvragen van thuistesten